mirajosefin

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Avatar fakta! Men inte mycket ...

Av Mira - 24 oktober 2012 17:53

Jag är fortfarande sjuk!   Saknar skolan lite, men jag är klar med eng-läxan!   Har inte något specielt att göra men endå. Men nu kan jag nog visa er två roliga vidios! I allafall enligt mig! Men den första är lite konstig i början så ni vet det! Här kommer den första:



Den var rolig! Så det gör nog inget om jag visar er en till vidio? Jag visar den ändå even om ni inte vill. Här kommer den:



Båda kommer från en serie som heter Avatar! Jag har skrivit om det förut och om ni inte sett det titta på min blogg det var faktist nydligen jag skrev om det. Eller jag skrev faktist inte så mycket så jag gör det nu!


 

Namn: Aang

Ålder: 12(tror jag, eller 112 år eftersom han har varit nerfrusen i 100 år)

Bändare: Luft

Extra: Är den nya avataren


  

Namn: Katara

Ålder: 14(tror jag)

Bändare: Vatten

Extra: Är syster till Sokkan, Aangs lärare i vattenbändning


 


Namn: Sokka

Ålder: 15?

Bändare: Inget

Extra: Är Kataras bror, deras mamma är död


 

Namn: Appa

Ålder: ?

Extra: Är Aangs flygande bison

 

Namn: Momo

Ålder: ?

Extra: Vet inte så mycket om Momo faktist

Det är så långt jag vet än så länge! Jag skriver mer om dem när jag vet mer!

Hej då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 13 september 2014 16:33

Heeeeeej! Dangan ronpa.      En anime.   Som också är ett spel.   Jag vill ha spelet. Hahaha!      Men i alla fall.   Jätte bra anime~   Rosa blod~   Nice~   Tycker ni borde se den. För animen är riktigt awesome~...

Av Mira - 20 juli 2014 21:02

  Heeeeeeeeeeeeeeej!!   I'm dead   Har varit på en av mina två bästisars landställe!! Men min andra bästis var där också!! Min lilla trio~ Vi tre är bästa kompisar!! Tror jag ....... Jo, men det är vi! Jag bestämmer det nu!! De få...

Av Mira - 12 juli 2014 18:15

Hej~     GIVE ME A DINOSAURE!!     I need one ...   Now ...     //Mira ...

Av Mira - 11 juli 2014 17:19

Det är värkligen något fel på mig ...   Jo, jag höll på att se/lyssna på den här videon:     Och jag funderade på ja ... Fotboll! Väldigt olikt mig ... Men jaja! Jag funderade på när föra VM saken var med fotboll och det var ju 2010!...

Av Mira - 27 juni 2014 12:38

Heeeeeeeeeeeeej!!   Jo, igår var jag tvungen att gå upp kl. 8.00. Varför? Rubriken säger allt! Men jag skulle inte på någon sån där koll eller vad det nu kallas ... Jag skulle dra ut en hörntand! Fast det var mer som en slags operation ...

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards