mirajosefin

Alla inlägg under februari 2013

Av Mira - 25 februari 2013 11:25

Hej!

Jag har sportlov!!!   

Funny Funny Funny! Jippi!!!

Jo, så här gick det på bowlingen igår. Min syrra vann med 88 poäng. =.='

Sen fickade vi där på heron city vid deras lilla fika-stånd. Jag valde glass! Smaker-polka glass & päron. Mums!

Sen så köpte vi en ny dator till mamma för hennes var trasig så vi fick köpa en ny.

 

Hej då!

Av Mira - 24 februari 2013 12:00

Hej!   

Jag röstade på Ulrik Munter i melodifestivalen!

Han kom till final! Jippi!

Jag och min familj ska iväg till heron city för att bowla!

Det blir nog roligt!

 

Hej då!

Av Mira - 22 februari 2013 18:00

Hej!

Jag vill säga förlåt att jag inte har skrivit på typ en vecka.

Jag hann inte skriva för jag hade varit sjuk, magsjuk.

Men idag var jag i skolan och med min kompis!

Jag och min kompis var ute i snön sen efter skolan och då fikade vi. Myyys!

Men nu är jag hemmma!

   

Hej då!

Av Mira - 17 februari 2013 10:17

Hej!

Jag hade en fruktansvärd huvudvärk igår. Den gick inte över även om jag sov i ca fyra timmar.

Men den försvann till slut!

Jag röstade på mellodi nummer 3 i mellodifestivalen.

Jag blev licksom glad av den sången!   

Men jag gillade 5:an och 4:an också. Men jag kände typ inte igen någon av dem som var med i mellodifestivalen igår.

Idag har jag inte gjort så mycket.

Suttit vid datorn. Ätit frukost. Andas. Tja jag har inte hunnit göra särskilt mycket än.

Men jag kommer nog inte göra så mycket annat heller. Kanske plugga lite?!

 

Hej då!

Och ha en fortsatt trevlig morgon!

 

Av Mira - 16 februari 2013 19:30

Hej!

Iadg var jag och sov över hos en kompis!

Jag hade med mig en kompis också så vi vart tre som sovde över!

Vi åt becon i nån kräm och makaroner till. Det var gott!

Vi såg på "the hungergames". ^^ Det var förtsta gången jag såg den och jag trodde den skulle vara mycket läskigare. Men det var den inte. Filmen var rätt bra ändå! Vi åt chips och annat gott till filmen!   

Sen gick vi till våra sängar och la oss för att sova.

 

Sen årkar jag inte skriva mer om det för nu ska jag titta på Mellodifestivalen.

Hej då! 

Av Mira - 14 februari 2013 18:41

Hej!

Glad Alla HJÄRTANS dag!

Idag var jag i skolan! Såklart!

Ja har bytt till en ny header till bloggen också:

 

Visst är den fin!

Jag har tyvärr inte fottat mig så ni kan inte se hur jag såg ut idag.

Jag hade iallafall klätt mig i rosa och rött!   

 

Hej då!

 


Av Mira - 13 februari 2013 18:15

Hej!

Idag var jag på manga klubb i fittja!

För frösta gången!!!   It was realy fun!!!!!!

Men tyvärr är nästa gång om typ en månad. "SNyft"

Men nu ska jag säga vad vi gjorde där!

1. Vi skulle prata om en bok men typ ingen hade läst den för den var utlånad. JAG visste villken bok det var men jag hade inte hunnit läsa den för den var ju utlånad å vi fcik prata om första boken i den serien(vi skulle nämligen prata om tvåan), den hade jag läst!

2. Vi såg på en film! Nästan. Vi såg nämligen inte klart hela för då skulle vi komma hem seeent. Men den var bra! Tyvärr mins jag inte vad den hette. "Snyft"

3. Vi fick dricka läsk och äta snaks till filmen! Det var gott! MUMS!   


Jag var ju i skolan tidigare också men den årkar jag inte skriva om.

 

Hej då!

Av Mira - 9 februari 2013 16:32

Hej svejs!

Idag har jag inte gjort så mycket. Tyvärr så har jag inte det.

Men vi ska äta tacos idag! MUMS!!!   

Jag lyssnar just nu på en låt som kommer här:

Visst är den bra! Jag blir licksom glad av den!   

Ska ni titta på Mellodifestivalen idag? Det ska jag!

Men jag har ingen aning om vem jag ska rösta på men det får väl jag reda på sen.

Jag har inget mer att skriva om så jag har bara två ord till att säga:

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards