mirajosefin

Alla inlägg under november 2012

Av Mira - 29 november 2012 18:15

Hej!

Ledsen för att jag inte har skrivit på tre dagar. Det var för att i måndags så var jag hos min kompis och kom hem sent. I tisads så var jag på en synundersökning och jag behöver läsglasögon! Men det är för att jag spänner mig när jag läser och är vid datorn och så såg jag lite fel på vissa bokstäver.    Em ... igår så var jag hos en annan kompis och då bakade vi tre olika sorters kakaor! Vi exprementerade lite men de blev väldigt goda! Det vart en med nötkräm i. Jag HATAR nöt kräm, men det var ändå lite goda. En var med marriane(en godis med mint och choklad, är tyvärr inte hu säker på hur det stavas)som var JÄTTE god! Sen gjorde vi en med choklad i, men de vart lite brända ... =.=' Just det det börja snöa igår! Hihi! Igentligen tycker jag snö är jobbigt men nu kändes det lite roligt att den äntligen har kommit! Men jaja ... Jag var och simma med min klass idag. Men jag vill inte prata mer om det. Em ... Jag är hemma nu ... det lät konstit. För jag är i allafall inte på biblan. Men jag kommer inte på nåt mer att skriva! Så jag visar några gamla bilder.

                                         

Ja, em ... alla är inte gamla! Men det kvittar!

Hej då!

Av Mira - 25 november 2012 17:47

Hej!

Idag var jag ju på teater/musikal!

Den var JÄTTE bra!

Mina kompisar var med! De var JÄTTE duktiga!

Så här såg jag ut idag:

 

Jag hade precis duschat innan bilden togs!

Så det är därför mitt hår ser lite konstit ut!

Men vart jag fin? Kommentera gärna om jag vart fin!

Jag gjorde också några fina figurer på en vebbsida.

Så här blev de:

              

Den första var den med rosa hår.

Jag tycker det var hon som var den finaste också!

Men hon med rött är också fin!

Den sista är fin också och den har även blåa ögon dem andra har likadana ögon!

Men hur gick det med röstningen då? 

Jo, det var inte så många som rösta så jag tar den som fick mäst röster!

Nummer 3.

 

Hihi! Men jaja ...

Vi ska äta hamburgare som pappa gör! Det vart hamburgare två gånger den här veckan!

Men ... ja, nu då? Eh, kommer inte på nåt mer att säge så ...

Hej då!

Av Mira - 24 november 2012 16:00

Hej, igen!

Har gjort en rörlig bild!

Här kommar den:

 

Fin va? Jag tyckte den blev cool!

Men man blir lite snurrig ...   Den vart så bra så jag gör några till! Hihi!

   

   

Vi ska äta tacos idag! Jippi! Min favorit mat!

Pappa gör VÄRLDENS bästa tacos, eller tacos-tillbehör!


Hej då!

Av Mira - 24 november 2012 12:00

Hej!

Idag är pappa och hämtar granar för att de på skovterna ska sälja sånt, jag går inte på skovter!

I morron ska jag på teater/musikal som mina kompisar ska vara med i!

Det lär bli kult!

Jag hoppas värkligen jag kan filma det med min mobil men jag är osäker på om jag får visa er den!

Men den är nog bra för min ena kompis har tjatat om det JÄTTE länge!

Hon säger hela tiden att den är bra!

Jag tror henne!

Tja, tänkte visa er hur jag ser ut idag:

Eller det går inte för mina baterier är slut på min kamera.

Ja, nu då?

Jag kan visa er de bilderna som ni skulle rösta på:

       

Tja, den som leder är, en så länge:

3:an - 2 röster

Sen kommer 1:an och 2:an -1 röst

Men ja ... skriv gärna ni som inte har röstat också!

Då kan jag nog snart veta vilken av dem som det blir!

Men ...

Hej då!

Av Mira - 23 november 2012 18:00

Hej!

Idag var jag och min klass på Polismuseet.

Jag hade tängt visa var vi åt någon stans men fottade tyvärr inte. 

Men det var rätt kult där!   

Jag ska visa er vad jag hade för kläder idag:

 

Har som en skorta på mig!

Den är ny!Och så har jag en ny långärmadtröja, som är lila!

Men igentligen fick jag dem igår. =.='

Men då visade jag ingen bild på dem! Men det märkte ni nog!

Jag tog några bilder idag, som inte hör till dagen att göra:

           

Och en bild på min syrras hand:

 

Och min mellis:

 

Och på en manet som jag fånga i sommras:

 

Jaha ... Vad ska jag skriva nu? Jo, Mamma och min minsta bror är i centrum just nu och min andra bror är med pappa på nåt ställe, som jag inte mins vad det heter! ^^

Vi ska äta mat från Mc'dolnas! Min syrra blev så glad!   

Jag har ladda upp lite smiles idag:

        

Söta va? Jaja.


Hej då!

Av Mira - 22 november 2012 16:04

Hej!

Jag var i sklan idag! JIPPI! Saknade skolan JÄTTE mycket när jag var sjuk! Jag glömde berätta att i måndags åt vi pizza hemma!   Mums! Min pizza var redan hemma i kylen medans mina syskons pizzor var i pizzerian för de delar på en pizza och det gör inte jag! Här kommer några roliga bilder på dem:

   

Så här såg den iallafall ut innan jag åt upp den! Den första bilden är på när den kommit precis ut ur kylen och den andra lite senare. Men det var en vesuvios! MUMS! Men nu ska jag prata om hur ... Jag kan ju inte prata! Alltså jag kan prata men inte med datorn! Jag menar skriva hur dagen har varit! Ok, jag hade engenlska två gånger idag! Och jag hade slöjd två gånger idag också! Jo, för min klass skulle iväg till storvreten för att simma, men eftersom jag varit sjuk så fick jag en lapp av mamma och pappa där det stod att jag inte skulle simma för att jag fortfarande var lite sjuk! Så jag fick ha slöjd och engelska två gånger.

Hej då!

Av Mira - 21 november 2012 17:30

Hej!

Jag vet att jag har redan skrivit idag men jag ville visa er ett par bilder som jag har ritat på datan:

    

Så här blir dem ihopp:

   

Fina va? Jag älskar dem! De tog lång tid att göra, för det blev problem med mössan på den där tomte-tjejen! Den är fin nu! Jag är så nöjd med mig själv!

Hej då! 

P.s Glömm inte att rösta på vilken bild jag skulle ha som profil-bild! De finns från förra inlägget!

Av Mira - 21 november 2012 14:30

Hej!

Är fortfarande sjuk, tyvärr! I HATE IT!!!!!   Vill utom hus snart! Men jag tänkte gå till sklan i morron för jag saknar skolan JÄTTE mycket! Men ändå inte, för jag årkar inte gå upp ur min mjuka varma säng på morgonen. Men det har inte till ämnet att göra. JAG VILL HA THE SIMS 3 ÅRSTIDER!!!! Oj, jag kom ifrån ämnet igen!   Men det är ingen som bryr sig för jag vet inte äns vad det är för ämne! Hihi! Knäppa jag! (Jag menar inte att jag är dum utan jag menar att jag är lite galen!) Men kommer inte på nåt mer att skriva! 

Bilder gör alltid susen! Så här kommer några:

     Söta va? Men jag kom på en sak:

Ni har ine röstat på vilken sån här bild jag ska ha som min profil-bild!

1)   2)   3)   4)    

Rösta nu!!! Snälla?! Det passar inte bra med en halloween-bild som profil-bild faktist! RÖSTA NU!!! Men snälla! Det är aldrig nån som gör det ... tråkigt ... Men jaja! RÖSTA! 


Hej då!


P.s Glöm inte att rösta på de där bilderna som ni vill att jag ska ha som min profil-bild! Det är 1:an,2:an,3:an och 4:an som ni ska rösta mellan!


Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards