mirajosefin

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Mira - 10 november 2012 15:43

Hej!

Det är Mira! Vem annars? Jaja ... Jag ska snart åka iväg med pappa och kanske några av mina tre syskon. Vi ska hyra film. Men pappa ska iväg och handla mat och jag och syrran stannar hemma tills pappa kommer hem för att hemta mig och syrran så ska vi åka till filmkedijan(tror det stavas så). För jag och mamma ska se på den 4 twilight filmen så vi kan se den sista filmen på bio senare! I LOVE TWILIGHT!  Men vi ska hyra en till film som vi kan se på men det är bara för att mina syskon också ska få se en bra film! Vi ska se den i morron tror jag. Syrran har blivit galen! Fats det var hon redan lite innan, men nu kan hon inte sluta sjunga en dålig låt! Ahhhhh! Jag blir snart också galen! Hjälp! Alltså jag blir nog galen på henne. Föresten så vet jag en gåta! Här kommer den: Vilket torn har aldrig fel? Svaret kommer i nästa inlägg om jag mins att skriva det! Men skriv i kommentar vad ni tror att det är! Ingen skrev om vad de ville att jag skulle ha för bild till min presentation! Så jag skriver det igen:

1.

2. 

3.

 

4. 

5.


6. 

7.




 '


Så säg vilken jag ska använda NU! I kommentar! Tack! 

Jag hitta massor av videos på Youtube(Så klart för det är typ meningen Mira att det ska finnas videos på Youtube!)som hanla om hur man gör tex glass av en slags godis-pulver eller nåt! ^^ Det ser såååå smarrit! Mums! Men man måste beställa det hela vägen från japan. Det suger. =.=  Men jaja! Ha en bra fortsat dag! Det lät lite gammalt men endå! Jag säger så! Jag menar inte att ni som använder det är gamla, för jag använder det nu och jag är bara 12. 

Men Hej då

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards