mirajosefin

Alla inlägg under januari 2013

Av Mira - 30 januari 2013 20:15

Hej!

Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har haft det i allafall!

Okej, inte helt och hållet. Vi åkte skridskor idag och jag fick lite ont i fötterna.    

Men det har jag inte längre!   

Sen gick jag hem till en kompis, vi ritade en del och sen bakade vi muffins! Mums!   

Tyvärr så har jag inte fottat dem. Men dem är goda! 

Sen så gick jag hem! Hihi!

 

Hej då!

Av Mira - 29 januari 2013 18:00

Hej!

Idag fick jag en spruta i skolan. DEN GJORDE ONT!!!   

Men jag mår bättre nu, för det var på morronen som vi tog den!

Sen så gick jag och en kompis och tittade på en skola det var roligt men varmt! Men ändå kul!

 


Hej då!

Av Mira - 13 januari 2013 12:08

Hej!

Nu har jag gjort klart bloggen för ett tag!

Jag gjorde en ny header(toppbild) till bloggen!

Var den fin? Kommentera vad ni tycker om den! Fast inte allt för taskiga kommentarer om den tack!

 

Sen så bytte jag muspekare också! ^^ Jag årkade inte välja någon, så jag tog bara någon!


Hej då!

Av Mira - 13 januari 2013 11:15

Hej!

Ja, idag är det sista dagen på helgen.

Jag skrev aldrig vad vi gjorde i fredags, så jag gör det nu!

Jag var i skolan ... Gjorde olika saker(minns inte ricktit vad). Sista lektionen såg jag och min årskurs en film om 1500-talet. Den var lite vidrig på vissa ställen och konstiga på andra ställen i filmen. Jag gillade INTE filmen alls! För de dödade varandra hela tiden! Och när de dödade dem de dödade så gjorde dem så att dem led till döds! Fruktansvärt!

Det var det som jag kommer ihåg mest ifrån fredagen.   

Igår gjorde jag ingenting typ. Jag bara latade mig igår. Så jag gjorde inget specielt som jag kan skriva om.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än! ^^ Och jag kommer säckert inte göra så mycket heller.   

Men jag tänkte göra om på bloggen nån gång idag.


Från :


 


till :


 


Eller så gör jag en ny, det bropå om jag har lust. ^^


Men hej då!

Av Mira - 10 januari 2013 16:16

Hej! Ó_Ò

Årka inte skriva så mycket men jag tänkte ändå skriva ett inlägg.

Nu ett par random bilder:

                                               


Det var inte många!    Hihi!

Men nu säger jag bara ... Hej då!

Av Mira - 7 januari 2013 11:15

Hej!

Och God Jul och Gott Nytt år! I efterskått ... -.-'

Jag är ledsen för att jag inte har skrivit sen den 19 december.

Men jag gjorde andra saker så jag hann inte.

Vad jag hade gjort årkar jag inte skriva.

Men jag tänkte visa vad jag fick i julklapp!

Här kommmer det:

     

1. Tekna manga  2. Manga tallangen 2006  3. D.N.Angel

       

1. edward scissorhands   2. CD-katy Perry    3. Indios stjärna    4. Saffys ängel

       

1. Miranda och havet   2. Ondvinter-ljudbok   3. Ett grönt halsband      4. Det viktorianska hudet

       

1. Halsband med hjärta 2.Nessisär med hängsmycke 3. Armband 4. Halsband som matchar armbandet

     

1. Två guld/glitter nagelack  2. Magnet-nagelack   3. Glitter till att pynta sina naglar lite extra

     

1. Ljudet av ditt hjärta 2. Så länge vi båda andas 3. Bree Tanners andra liv

     

1. Bilder från året som gått 2. En tröja med Mimmi 3. En (typ) grön kannin

     

1. 7 st färg pennor i tusch 2.En svart blekpenna(till att teckna manga med) 3. Speciellt papper (till att teckna manga med)

     

1. 5 st djruliknande suddisar 2. Gröna örhängen 3. Monsterhigh docka (Har den som prydnad!!!)

     

Jag sa ju förut att jag skulle få första sesongen av Avatar men det visade sig att jag fick alla tre sesongerna! Jag har redan sett klart alla sesonger! Jag är galen men ändå so happy!   

Jag fick föresten 200 kr men jag tog ingen bild jag tänkte att ni säkert har sett två hundralappar förut!

Jag är även förkyld! Blää! Hatar det! Men annars var mitt lov bra! Ja, det här är den sista dagen på lovet! Buhu!

Men jaja det får man väl leva med.


Hej då!


P.s Skriv i min gästbok, snälla!


P.p.s Skriv kommenterer & Frågor!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards