mirajosefin

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Mira - 2 november 2012 14:36

Hej!

Har redan skrivit idag men en då! Det var en tjej som ville veta hur jag hade lakt in en muspekare på min blogg. Om jag inte uppfatta fel ...   Men jag har gjort en speciell vidio till det här så här kommer den:



Hoppas ni gillar den! Och hoppas den hjälper!


Hej då!
 

Av Mira - 2 november 2012 11:53

 Hej!

Jag vill först säga hur det var igår ner jag var på manga-skola! Det var JÄTTE roligt!  Jag var där med en av mina kompisar. Det var i Hallunda. Så vi fick åka långt. Sen så skulle hon och jag OCh en annan kompis gå "Bus eller godis" eller "Trick or tret" som det heter på engelska. Vi fick JÄTTE mycket godis. Vi fick också två glassar var, en popcorn påse var, kakaor och pengar. Så här såg jag ut:


 


Vad tycks? Kommentera gärna!   Sen vill jag visa er tre vidios:



Bra va? Här kommer nästa:



Bra va? Jag älskar musiken men vidion är rätt konstig! Men här kommer den sista:



Visst är den bra? Jag gillar den och den kommer till en bra tid eftersom det var halloween i förrugår och alla helgona dagen igår! Men det var det jag hade för att säga för idag!


Hej då!


Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards