mirajosefin

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Mira - 17 november 2012 21:15

Hej!

Jag hoppas ni haft en rolig dag!   Det har jag haft iallafall lite ... Jag visar er tyvärr inte vad jag köpte idag! Men jag ska säga vilken film vi såg. Vi såg "Hotel transolvania".(tror det stavas så) Den var väldigt bra!

Den får: ♥ ♥ ♥ ♥ av miiig! Den var rolig och bra! Jag hade tänkt visa er en video från youtube, det är Robin som sjunger den här jag tänker på!   Här kommer den:



I LOVE THAT!!!    Jag har blivit tokig! Jag kan inte tänka på nåt annat än på hans musik just nu! Hejnaj ne ... Kan inte stava på finska! Buhu! Vill kunna finska för då skulle jag kunna komma till finland och bo där i kanske ett par år, min syrra vill också nåt sånt! AHHHH! Vill kunna finska! Hjälp mig om du kan nåt på finska så ska jag försöka lära mig det! Jag kan säga moj(har obsolut ingen aning om hur det stavas, betyder typ hej/tja),räkna till 7 och säga tack på finska. Men jaja. Vi köpte en ny TV som vi ska ha i mamma och pappas rum! Då kanske jag och mamma kan se klart "Brekin dawn part 1" snart. Men pappa måste fixa med TV:en så man kan använda DVD:en. Men jaja.

Nu kommer lite fina bilder:

       

 

Fina va? Den med kaninen är jag lite äxtra fest vid! Hihi! Men ...

Hej då!    

Av Mira - 17 november 2012 10:15

Hej!

Idag ska jag och min familj iväg till skärholmen! Där ska vi göra lite olika saker. Jag har tex ett presentkort på panduro som jag tänkte annvända! Men jag har ingen aning om vad det ska vara det jag ska köpa ... måste komma på vad snart för mamma sa att när man väl är där så är det svårt att välja vad man ska köpa! Så jag måste komma på nåt!    Vi ska äta där, i skärholmen! Men vi ska äta mackor. Det vill jag inte. Jag vill ha nachos-talrik! Det finns det i Skärholmen, men vi ska se på bio sen på heroncity och då skulle vi äta där. Men där får jag ingen NACHOS-TALRIK!!!! Buhu! Svansen på pikatchu(mitt mobilsmycke)har försvunnit! Så nu är jag lite ledsen för det. Men nu kommer lite bra sacker! Jag har laddat upp nya smiles! Här kommer dem:

                          

Fina va?! I LOVE THEM!!! Och nu kommer lite bilder:

        


Hej då!

P.s Säg gärna vilken bild ni gilla bäst i kommentar! Och skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards