mirajosefin

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Mira - 13 februari 2013 18:15

Hej!

Idag var jag på manga klubb i fittja!

För frösta gången!!!   It was realy fun!!!!!!

Men tyvärr är nästa gång om typ en månad. "SNyft"

Men nu ska jag säga vad vi gjorde där!

1. Vi skulle prata om en bok men typ ingen hade läst den för den var utlånad. JAG visste villken bok det var men jag hade inte hunnit läsa den för den var ju utlånad å vi fcik prata om första boken i den serien(vi skulle nämligen prata om tvåan), den hade jag läst!

2. Vi såg på en film! Nästan. Vi såg nämligen inte klart hela för då skulle vi komma hem seeent. Men den var bra! Tyvärr mins jag inte vad den hette. "Snyft"

3. Vi fick dricka läsk och äta snaks till filmen! Det var gott! MUMS!   


Jag var ju i skolan tidigare också men den årkar jag inte skriva om.

 

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards