mirajosefin

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Mira - 28 oktober 2012 12:08

Hej!

Jag har inte skrivit på tre dagar nu så det gör jag nu! I fredags så fick vi chips,popcorn och marshmallow i skolan. Mums! Men varför vet jag inte. Sen var jag hos en kompis, det var hon som sminka mig! Vi spela Monopol. Jag hann inte skriva då. Igår var jag hos en kompis(det är inte hon som jag skrev om nyss) som jag skulle hjälpa att sminka som en vampyr och hon skulle hjälpa mig med att se ut som en vampyr.   För vi skulle på halloween party hos en annan kompis(det var hon som sminka mig i ett annat ilägg). Jag blev så här:


 


Blev jag snygg? Säg det i kommentar då! Jag låna en jaka av min kompis också. ^^ Lite suddig blev bilden men jaja. Vi sminka varandra i två timmar! Vi var hos min ena kompis inan festen och vi trodde att vi skulle hinna göra annat också men nej. Vi kom 4 minuter försent! Hjälp!!! Vi såg på en film på min kompis halloween party. Vi såg Snow White and the Huntsman. Min nya favorit film!   Idag har jag inte gjort så mycket, men jag har spelat TheSims3 idag och jag har hittat JÄTTE många fina bilder! Jag visar er inte alla men några bilder!

                           


Fina va? I Love them! Kawaii! Föesten Kawaii betyder söt på japanska! Så ni vet!


Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards