mirajosefin

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Mira - 25 oktober 2012 16:36

Hej!

Som rubriken lyder, jag har ändrat på min blogg till halloween tema!    Fast det har nog ni märkt. Blev den snygg? Om den blev det skriv en komentar! Jag och min familj åt vofflor i går! Jag designa mina lite extra! Jag fotta dem så ni kan se! Här kommer den första:


 


Mums! Det föreställer ett hjärta. Jag ska nu visa er en till:


 


Den blev inte lika fin men det är en pumpa, eftersom det snart är halloween!   Det kom en kille hit för inte så länge sen och ville att vi skulle köpa tulpaner av honom för han skulle på språkresa. Vi köpte några! Jag valde färgen!


 


Visst är dem fina?! I  Love Them! Vi ska äta fisk och ris snart! Blää! Eller ni kanske gillar det men inte jag, iallafall inte så mycket. Jag har nyss gjort min sv-läxa. Det gick väldigt bra med den. Men nu kommer jag inte på något att skriva ... Nu kom jag på något! Jag har haft utväkling samtal i skolan! De var i vårat(min klass)klassrum, de var under dagen när vi var i skolan. Vi fick ha vikarie i alla emnen förutom slöjden. Jag hann inte mycket på slöjden för jag hade utväkling samtal under en del av tiden som jag skulle haft slöjd. "Snyft" Jaja. Tröttisen = Jag. Måste fixa lite annat nu.


Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards