mirajosefin

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Mira - 22 oktober 2012 16:56

Hej!

Jag har redan skrivit idag, men det var för 4H-dagen och nu hanlar det om idag! Jag tänkte först visa hur jag såg ut idag

 

Detta var lilla jag!    Eller jag är inte så liten endå! Men jag hade inte kepsen i skolan. "Snyft"

Jag har fixat lite med bloggen idag men det har ni nog märkt! Jag har tänkt att visa er an sak jag ska få i julklapp! Det är konstit att jag vet det men endå. Jag är så glad idag så här kommer den, men säg inte det till någon! Jag skojar! Jag är på galet humör! Tror jag ... Men här kommer den:

 

Det är en film! Sesong 1.

Jag har även hittat lite saker jag vill ha. Det är ett japanskt tema på de! Men här kommer några bilder:

       Jag vill ha dem!!! Jag har en bild på ett halsband också från samma hemsida, här kommer den:

   Hemsidan de här kläderna och halsbandet kommer i från denna sida: http://www.talkingclothes.se/se/


Filmens framsida hitta jag på http://www.google.se/ men där hittar man ju massor av bilder och annat.


Men hej då! Ha en bra fortsättning på denna dag!   

Av Mira - 22 oktober 2012 15:59

Hej!

Jag hoppas ni har haft bra! Jag skrev tyvärr inte något om 4H-dagen hade varit och jag tänker inte vissa några bilder, det är för att pappa kom när det nästan var slut och då var jag sur.    Så det kommer inga bilder från 4H-dagen men ni ska få något speciellt! En vidio som jag gillar! Här kommer den:


Jag gillar mäst början för i slutet är den tråkig, men annars ÄLSKAR jag den, hoppas ni gillar den också!

Jag ska skriva ett till inlägg idag hade jag tänkt och då ska jag skriva hur dagen har varit.

Hej då!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards