mirajosefin

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Mira - 30 oktober 2012 15:59

 Hej!

Jag ska visa er några skor jag hade köpt för ett tag sedan men som jag inte hunnit visa så det kommer nu:

    Jag visar er dem i minatyr stolek. Så ni vet!   

Jag var ju på Cosmonova igår så jag tänkte visa er vad jag fick för saker där och vad vi såg för film.

    


1. En 3D tavla som föreställer en varg.

2. Två stenar, en som glittrar som är brun och en som är silvrig.


Vi såg "Born to be Wild". Jag ska visa er en liten traler till filmen. Tralen är på engelska men filmen är på svenska.


Filmen var JÄTTE bra!   Jag rekomenderar den värkligen! Vi hade fotografering idag med familjen, men jag har tyvärr inga bilder. Men pappa sa att de blev bra! Yes! På tal om foton, så har jag inte visat er mitt skolfato. Jag ångra mig jag visar er inte mitt skolfoto. Jag fick en ny tröja idag också! Den är super snygg! I ♥ IT! Den är mörk grå! ♥ Den har tre Plus! 1. Den är snygg! 2. Den Skön! 3. Det är ekologiskt bumull!


Hej då!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards