mirajosefin

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Pepparkakor! ♥ Och annat ...

Av Mira - 9 december 2012 12:00

Hej!

Jag har tyvärr inte skrivit på tre dagar.

Ledsen för det.

Men nu skriver jag!

Jag gjorde pepparkakor och pepparkakshus igår!

  

Det var roligt!

Jag gjorde dem med min moster,morbror,mosters kusin och min morfar!

Eller nåt ...

Jag tänkte visa bilder på mitt pepparkakshus!

Och på några pepparkakor som jag har gjort:

       

Mitt pepparkakshus vart ett korthus!

    

De andra husen i bakrunden är mina syskons pepparkakshus.

Så att ni vet.

Jag åt nachostalrik i skolan i fredags!

Den var JÄTTE god!

Sen var jag hos en kompis!

Vi lajade runt i hennes hus ända till kl. åtta på kvällen!

  

Jag gör inget specielt idag tyvärr.

Men jaja.

Jag har gjort lite lunaii dockor:

             

Fina va?

Jag gorde änuflera av vissa av dockorna.

Men de årkar jag inte visa.

Hej då!

P.s Skriv gärna i kommentar vilken ni tycker vart finast!

Av både pepparkakorna och Lunaii dockorna.

Tack om ni gör det!

 
 
Ingen bild

Anna

10 december 2012 19:12

WOW, nu kan jag komma in i bloggen även här hemma och läsa oftare.
Det var något som blockerade den, men nu är den OK. Jag gillar den!
Profilbilden med dig som tomtetjej är toppen!
Korthuset är ovanligt och fint. Tror att Vegas hus är det med blomman på taket!?!
Jag gillar lilla bilden med tjejen med kaninöron - kanske är det du eller Vega?
Många kramar!

Mira

12 december 2012 18:55

Hej!
Vad roligta att du kan läsa oftare nu! ^^
Fast den där bilden med en tjej med tomteluva ska tyvärr inte föreställa mig. Men tack för att du gilla den ändå!
Ja, den med en blomma på tacket det är min syrras pepparkakshus. Jag gjorde faktist flera såna blommor på mitt förra året!
Dessutom det där med flickan med kanin öron så hittade jag bara på henne men det var roligt att du tyckte den liknade nån av oss två! För jag tycker den vart fin så jag tar det som en komplimang! Så tack tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 13 september 2014 16:33

Heeeeeej! Dangan ronpa.      En anime.   Som också är ett spel.   Jag vill ha spelet. Hahaha!      Men i alla fall.   Jätte bra anime~   Rosa blod~   Nice~   Tycker ni borde se den. För animen är riktigt awesome~...

Av Mira - 20 juli 2014 21:02

  Heeeeeeeeeeeeeeej!!   I'm dead   Har varit på en av mina två bästisars landställe!! Men min andra bästis var där också!! Min lilla trio~ Vi tre är bästa kompisar!! Tror jag ....... Jo, men det är vi! Jag bestämmer det nu!! De få...

Av Mira - 12 juli 2014 18:15

Hej~     GIVE ME A DINOSAURE!!     I need one ...   Now ...     //Mira ...

Av Mira - 11 juli 2014 17:19

Det är värkligen något fel på mig ...   Jo, jag höll på att se/lyssna på den här videon:     Och jag funderade på ja ... Fotboll! Väldigt olikt mig ... Men jaja! Jag funderade på när föra VM saken var med fotboll och det var ju 2010!...

Av Mira - 27 juni 2014 12:38

Heeeeeeeeeeeeej!!   Jo, igår var jag tvungen att gå upp kl. 8.00. Varför? Rubriken säger allt! Men jag skulle inte på någon sån där koll eller vad det nu kallas ... Jag skulle dra ut en hörntand! Fast det var mer som en slags operation ...

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards