mirajosefin

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Mira - 12 december 2012 18:57

Tjaba tjena hallå!

Jag säger så! Hihi! ^^ Nä det gör jag inte.

Idag så fick jag en pepparkaka när jag skulle gå från musiken.

Den var ricktigt god! Mums!   

I morron ska min årskurs till Gamla Stan. Det blir nog roligt!

Men det är ett problem hur det blir med min lunch då.

Jo, för att jag vet inte om och vad jag skulle äta till masäk om jag väljer det. Och jag vet inte vart jag skulle äta någonstans om jag äter på en resturagn inne i Gamla Stan.

Men jag vet inte. Jag får välja i morron!   

På tal om Gamla stan så får man ta med sig pengar för att man ska kunna köpa sacker.

Men jag vet inte vad jag ska köpa. Typiskt!

Men jaja ... Får väl tänka på det också! "Fniss"

Nä, det där med "Fniss" Skojade jag bara till detta inlägg.

Nu så visaar jag bara nån bild som jag har sparat på datorn:

 

Fin va?! Jag tycker VÄLGIGT mycket om den! ^^ Kyaa!!!

Älvan är Såååååå fin! Och Kawaii!

Hon som läser i den där boken är också VÄLDIGT fin, vacker och Kawaii!

Om ni undrar vad kawaii är så betyder det söt på japanska. ^^

Men nu ska min familj se på "Harry Potter och hemlighetens kammare" tillsammans! Så ...

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards