mirajosefin

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Mira - 1 december 2012 11:15

Hej!

Idag ska jag åka och se på globen horse show! ^^

Jag är inte så jätte häst-tokig men ändå, jag gillar hästar!♥

Jag tänkte ta lite bilder under showen men de kanske inte visas.

Men jaja, jag börja se en anime serie för några dagar sedan.

Den heter Yu-Gi-Oh! Den är JÄTTE bra!

  

Jag började se en långfilm om Yu-Gi-Oh  och den fanns på svenska!

Jag fotta en rolig bild på Yuugi som var under filmen som jag tänkte visa!

Men jag har tyvärr inte sätt klart filmen än.

Men här kommer bilden:

Eller nej jag tänker inte det, men jag tänkte visa vilka som är med i serien:

 

Det här är Yuugi!

Men jag vet inte så mycket om honom bara att han ÄLSKAR spel!

Han får tag på ett pussel från egyptien. Det är ett magiskt pussel och han lyckas bygga ihop det!

Pusslet heter Millennium pussel.

så här ser den ut:

 

Och den har Yuugi runt sin halls hela tiden nästan.

Jag sa ju att den var magisk förut, va?

Jo, för när han lyckades sätta ihopp pusslet så får han som ett annat jag.

Och han ser annurlunda ut då! Här kommer en bild på honom då:

 

Visst ser han argare och alvarligare än Yuugi?

Jag tycker det i allafall! ^^

Här är kommer en annan bild på Yuugis andra jag:

 

Han ser JÄTTE läskig ut här!!!   

Nä, men alvarigt han ser läskig ut här.

Eh, Yuugi har ju massor av kompisar också men de orkar jag inte visa.

Men här kommer första asnittet:

Jag tycker låten i början är JÄTTE bra!!!♥

Och så tänkte jag visa den delen som Yuugi gör en rolig min ifrån filmen!

Men jag visar de första halvorna först!

Hoppas ni tycker de är bra!

Just det!

Det 6 klippet är med när Yuugi får sin roliga min!^^

Men jaja ...

Hej då!



Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards