mirajosefin

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Mira - 8 mars 2013 16:58

Hej!

Idag är det fredag! Jippi!

Idag efter middagen ska jag krypen ner i sofan.   Myyys!

Jag håller på attskriva en liten text här kommer en liten tjyvtitt:


"- Ja, vad då da?! Sa Mia ”Pia” som om hon var super sur. Men det är inte så konstigt. Eftersom jag sa det man bara inte får säga till henne. Det var då det hände.

- Splaam!

Slaget. Slaget fick mig att vingla till. Hon slog mig med all sin kraft. Nu när vi var ute i skogen var det inga vuxna med som kunde hindra henne. Jag märkte att hon var nöjd över slaget. Hon hade tydligen väntat länge på det här. ”Suck” Tja, vi har faktist varit fiender sen trean, men ändå. Nu har jag fått tillbacka balansen och nu var jag riktigt arg. Jo, jag var arg innan också men nu är jag ännu argare."


Vad tycker ni? Jag tycker det blir bra. Ja, det kommer mitt i nått men den startar så.

Jag glömde visa pappas tårta han fick på sin födelsedag som mamma hade bakat:

 

Musig tårta! Hihi!  

Idag läste jag ut boken "Kråkflickan" i skolan. Jag rekomenderar den värkligen! Den var bra!

Jag var även hos tandläkaren idag på morgonen.

Det gick väl bra, tror jag.

Igår fick jag Dragon Ball nr. 11

 

Förlåt för suddig bild!

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards