mirajosefin

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Mira - 1 mars 2013 15:45

Hej!

Jag har typ inte skrivit på typ en vecka men det är för att jag har bara varit hemma och har inte gjort nåt speciellt.

Men nu skriver jag för att jag har varit iväg med min syster till idrottshuset i tumba för där hade de så att man kunnde testa på saker gratis!   Det fanns t.ex dj-workshop(som var tråkigt och kompleserat),innebandy(som jag tyvärr inte gjorde),fäktning(som jag gjorde och det var skoj, fast vi hade gummi svärd -.-'),karate(man fick lära sig två sparkar och ett slag),skatboard(super svårt tyckte jag, det vill jag inte göra igen)och streetdans(som var kult).

Men nu är jag hemma men ska snart iväg för att se Röjar Ralf med min pappa och mina syskon. Mamma ska vara hemma för hon årkar inte åka iväg.

Men jag ska säga sen när vi kommer tillbacka hur filmen var och så ska den få betyg från miiig!

 

   

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards