mirajosefin

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Dun dun DUN!!

Av Mira - 25 juni 2014 15:32

Hej människor, djur och aliens!   

Hoppas ni har det bra!

Idag har jag fått min COSPLAY!!   

Så glad nu asså~ Fast nu måste jag vänta på att min peruk kommer sen får ni förhoppningsvis se den!

Jag är en liten glad gris nu~


Har egentligen inte gjort så mycket idag ...

Har typ bara suttit framför datorn ...

Och så testade jag min cosplay! Det var typ det första jag gjorde när den kom! Den åkte hem till mig från Kina och knackade på min dörr och sa: "Heeeeej!"

Okej ... Det hände ju inte alls men ändå ...


Hade egentligen ingenting att skriva men ja ... det blev ett litet inlägg ...


Sayonara alla potatisar och tomater!

Ha en bra dag!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 13 september 2014 16:33

Heeeeeej! Dangan ronpa.      En anime.   Som också är ett spel.   Jag vill ha spelet. Hahaha!      Men i alla fall.   Jätte bra anime~   Rosa blod~   Nice~   Tycker ni borde se den. För animen är riktigt awesome~...

Av Mira - 20 juli 2014 21:02

  Heeeeeeeeeeeeeeej!!   I'm dead   Har varit på en av mina två bästisars landställe!! Men min andra bästis var där också!! Min lilla trio~ Vi tre är bästa kompisar!! Tror jag ....... Jo, men det är vi! Jag bestämmer det nu!! De få...

Av Mira - 12 juli 2014 18:15

Hej~     GIVE ME A DINOSAURE!!     I need one ...   Now ...     //Mira ...

Av Mira - 11 juli 2014 17:19

Det är värkligen något fel på mig ...   Jo, jag höll på att se/lyssna på den här videon:     Och jag funderade på ja ... Fotboll! Väldigt olikt mig ... Men jaja! Jag funderade på när föra VM saken var med fotboll och det var ju 2010!...

Av Mira - 27 juni 2014 12:38

Heeeeeeeeeeeeej!!   Jo, igår var jag tvungen att gå upp kl. 8.00. Varför? Rubriken säger allt! Men jag skulle inte på någon sån där koll eller vad det nu kallas ... Jag skulle dra ut en hörntand! Fast det var mer som en slags operation ...

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards