mirajosefin

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Mira - 11 juni 2013 17:00

Hejhej!

Jag glömde skriva i mitt förra inlägg om att jag skulle till frisören!

Jag skulle klippa till en lug!   

 

 

Jag tycker jag blev sötare med lug!   


Hej då!

Av Mira - 11 juni 2013 14:44

Hej allihopa!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag!    

Jag tänkte berätta lite om vad som hände igår!

Jag var på fest som var för alla som gick i 6:an i min skola.

Årkar inte skriva något mer om det. -.-'


Och idag så hade var jag på avslutnings lunch i skolan!

Jo, det är så här att de älsta på skolan är 6:orna och då måste vi börja i en ny skola när vi ska börja sjuan.

Så då ville dem(skolan)att vi ska få en speciell lunch eftersom det är sista lunchen vi äter där(tror jag).

Vi fick först en mumsbit som smakprov på vad vi ska äta. Sen fick vi något slags kött med klyftpotatis och till sist fick vi efterätt som var chokladmos med hallon. Hallonen var sura! Blä!

  

Kommer inte på något mer att skriva tyvärr ...

Hej då!

Presentation


Hej! Du har kommit till min blogg. Jag heter Mira och om du vill se mer så klika här!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Min gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Pink Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards